czwartek, 20 czerwca 2013

231. Owsianka, która podbiła serce!

owsianka na mleku z papką migdałową, jabłkiem i czereśniami

To była naprawdę niemożliwie dobra owsianka. Jest gorąco, więc postanowiłam przygotować ją dzień wcześniej, ale nie lubię tej sławnej owsianki ze słoika z surowymi płatkami. Dlatego ugotowałam swoją tak jak robię to zazwyczaj rano. Dzisiaj jedynie dodałam trochę papki migdałowej, mleka - potrzymałam 2 minuty na gazie, aby się delikatnie wszystko połączyło, uważając, aby owsianka przepadkiem nie była ciepła, a po prostu letnia. Cudo!

23 komentarze:

  1. a co to jest papka migdałowa?! haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może papka z migdałów? xD

      Co za owsianka! :) Do wypróbowania.

      Usuń
    2. ja mniemam, że pozostałości po produkcji mleka migdałowego? :> a nawet jeśli nie...to i tak musi być to coś pysznego - w końcu to migdały!
      owsianka podbiła również moje serce! <3

      Usuń
  2. ALe mnie nią kusisz *.*
    Połączenie smaków na pewno do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcie!
    Uwielbiam czereśnie w owsiance, mogłabym tak jeść cały dzień.
    Pysznie go rozpoczęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą papkę :D ostatnie owsianki też robiłam tym sposobem, nie lubię zimnej, więc po prostu chwilę podgrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG. Wygląda po prostu przecudownie!!!! Jak jak kocham czereśnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. lato w owsiance! i love it :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne to drugie zdjęcie <3
    wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje serducho też podbiła ! Bielutka owsianka i krwiste czereśnie, pyszota :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie truskawki, a u Ciebie czereśnie :D wkońcu jakaś odmianaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka owsianka na ciepłe dni, coś idealnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne połączenie- płatki owsiane i czereśnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pokusiłaś mnie tak cudną owsianką , z czereśniami i migdałami *-* pychotka !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z migdałami i czereśniami brzmi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super połączenie smakowe. Sliczne zdjęcia. Może miałabyś ochotę dołączyć z przepis do akcji kulinarnej ? http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/dobra-owsianka-nie-jest-zla--2

    OdpowiedzUsuń
  15. czerśnie i migdaly i w dodatku w owsiance <3

    OdpowiedzUsuń
  16. no się nie dziwie, że podbiła serce, z takimi dodatkami pysznymi nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. marzą mi się takie czereśnie :) i taka owsianka też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoiczkowa surowa? Nie czuć, płatki namiękają, lepiej niż ugotowane jak dla mnie :D
    Ale owsianka wygląda przepysznie, dodatki przepyszne, ta papka mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  19. też nie przepadam za surową (chyba że w jogurcie-taka to baardzo lubię) i swoją gotuję;)
    Ale pięknie wyglądają na niej te czereśnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. że też nie maaam czereśni na składzie-wszamałabym taką owsiankę ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie takie na noc zostawione owsianki są najlepsze, robię od zawsze;)

    OdpowiedzUsuń