środa, 4 grudnia 2013

341. Wspólne śniadanie w klimacie świątecznym

 Pieczona piernikowa owsianka z powidłami śliwkowymi i pokruszonymi orzechami laskowymi

Kiedy dostałam propozycję zjedzenia wspólnego śniadania z Blaithin nie mogłam po prostu odmówić, (; bo Karola prowadzi jeden z tych blogów, na który muszę wejść jeszcze rano i sprawdzić co dobrego wymyśliła. Pomysł na śniadanie był zupełnym przypadkiem, który zaproponowałam. Karolina zgodziła się, dała podstawowy przepis na pieczoną owsiankę, wspólnie obmyśliłyśmy dodatki i tak powstało jedno z najlepszych śniadań, które jadłam tutaj razem z Wami, a było ich już 340!

16 komentarzy:

  1. już wiem, co zjem w ciągu najbliższych dni! MISTRZYNIE <3 chyba stworzyłyście moją nową ulubioną pieczoną owsiankę! jeszcze jej nie jadłam, ale już to wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obie wspaniale dziś zjadłyście, nie sposób wybrać jednego z tych śniadań

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo, jestem w stanie uwierzyć, że to było pyszne. inaczej być zdecydowanie nie mogło!
    zaproszeniu od Karoli się nie odmawia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Była wspaniała, prawda? Nawet moi rodzice zamówili ją już na śniadanie na weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są takie wspólne śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och i u Ciebie jak przepysznie i Świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na chrupiącą i pyszniutką i taką świąteczną w smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. obie macie blogi, na które koniecznie trzeba codziennie zajrzeć, bo wiadomo, że znajdzie się coś pysznego! i nigdy się nie zawodzę na swoim przekonaniu, bo tak jak i dziś śniadanie jest genialne !! piernik w formie owsianki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam już u Karoliny, że czarujecie dziś obie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Cudo aż miło wstać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę odgapić od Was to pyszne śniadanie! Już mi ślinka leci! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersja wyglądają cudownie!
    Genialne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można znaleźć przepisy ,które tu wrzucasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy są moje lub znalezione na innych blogach. Jesli chcesz jakis przepis wystarczy napisać np na moją pocztę, a na pewno go podam (;

      Usuń
  14. takie owsiane pierniczki, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. o jej, musiała byc pysznaa ;)

    OdpowiedzUsuń