sobota, 7 grudnia 2013

344. Za co uwielbiam blogosferę, czyli prezent od Mikołaja


 Kasza manna z gruszką, daktylami, orzechami laskowymi i poppingiem z amarantusa

Blogosferę uwielbiam za to, że poznałam tutaj garstkę wspaniałych osób, które naprawdę dobrze mnie rozumieją (; a jedynym problemem jest odległość, która nas dzieli, co za tym idzie możliwość zjedzenia wspólnie śniadań tylko wirtualnie. Uwielbiam ją też za to, że dzięki niej na nowo zaczęłam czuć świąteczny klimat i grudzień nie jest już dla mnie zwykłym miesiącem. I uwielbiam ją jeszcze za to, że dzięki niej mam wyćwiczoną siłę woli i prezent od Mikołaja otworzyłam dopiero wczoraj rano! W paczce znalazłam cudowne 'handmade' i silikonową foremkę do pieczenia, Dziękuję Ania :*

17 komentarzy:

  1. domowe nie ma sobie równych! idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyprawa korzenna obok jagód tworzy fajny kontrast! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, wcale nie tylko wirtualne te śniadania są! na kolejnym nie może Cię zabraknąć :)
    i mm nadzieję, że moje handmejdy udane są, wiesz jak się stresuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pyszności w tej paczce! I foremka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, ale wspaniałości dostałaś:) Handmade by nasza różowa fantasmagorja!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent ! Pozazdrościć takiego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie domowe kremy i konfitury to prawdziwa rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja tam widzę krem ciasteczkowy..? ;)
    Foremka super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości :)
    Za takie chwile się kocha blogosferę, co racja to racja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał prezenty 'handmade' to chyba najlepsze co można dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Domowe wyroby są najlepsze )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałaś zdecydowanie najlepszy prezent z całej blogosfery(;

    OdpowiedzUsuń
  13. krem ciasteczkowy, jagody i przyprawa korzenna <3 aż poproszę zaraz o przepis na te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały prezent! Mikołaj się naprawdę postarał :)
    Ania ma bardzo ładny charakter pisma :>

    OdpowiedzUsuń
  15. do tej pory mi się buzia cieszy z tych naszych mikołajek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dżenialny prezent dostałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Silna wola to podstawa w tym naszym półświatku ;)

    OdpowiedzUsuń