sobota, 13 kwietnia 2013

168. Pudding chlebowy z truskawkami

Z najlepszymi pocieszycielami na świecie zjedliśmy cudowne śniadanie.

Pudding chlebowy z truskawkami, czekoladą i migdałami;
zielona herbata
Przepis /na 4 kokilki/:
- 8 niedużych kromek chleba (razowego)
- 4 jaja
- 1 1/3 szk. mleka
- truskawki
- rządek czekolady
- garść migdałowych
Chleb i truskawki pokroić w kostkę, w miseczce roztrzepać jajka z mlekiem. Na dno kokilek wsypać połowę chleba, wyłożyć truskawki, migdały i posypać startą czekoladą. Na wierzch ułożyć resztę chleba, wszystko zalać masą jajeczną (swoje kokilki przygotowałam wieczorem i wstawiłam do lodówki). Wstawić do nagrzanego piekarnika na 160°C i zapiekać ok. 40 minut.

35 komentarzy:

  1. Prezentuje się cudnie, zapewne smakowało jeszcze lepiej. Aż głupio mi, bo puddingu chlebowego z truskawkami nigdy nie robiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi jak bardzo, bardzo miły poranek. Nawet jeśli trzeba było pocieszać (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zainwestować w takie ładne kokilki, wyglądają słodko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, bo nie mam w czym przyrządzić takiego cuda, a narobiłaś mi ochoty!

      Usuń
  4. Został Ci chodz jeden pudding? Wpadne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda cudownie :D
    muszę wreszcie spróbować puddingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście proszę o przepis, wyglądają mega apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, takie śniadania są przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wspólne , smaczne śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. następnym razem i mnie zaproś :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na te śniadanie coraz bardziej żałuję, że jeszcze nie próbowałam puddingu chlebowego...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie jadłam puddingu chlebowego, i jakoś ani trochę nie mogę się do niego przemóc... :/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny !! uwielbiam chlebowe puddingi ;) do tego u ciebie z malinami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędnie mieliście to śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie jadłam takiego puddingu. Do nadrobienia już niebawem. Twój wygląda przecudowanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie pyszne śniadanie i to w towarzystwie? To juz lepiej być nie może;) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sniadanie w towarzyswie smakuje cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe śniadanie dzięki truskawkom pachnące latem. Przyłączam się do prośby o przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. truskawki, truskawki, kocham truskawki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie należę do pocieszycieli, bo chętnie wprosiłabym się na takie śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie śniadanie i jeszcze zjedzone w doborowym towarzystwie, idealny sobotni poranek!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, jakie świetne! Schrupałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pocieszycielami ?
    Obawiam sie ze mnie kiepski pocieszyciel, ale chętnie zjadła bym taki pudding.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że po tak smacznym śniadaniu okazali się jeszcze lepszymi pocieszycielami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać że miałaś na pewno udany bardzo poranek! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na takie śniadanie chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie jeszcze za wcześnie na dania na bazie truskawek. Te dostępne są dla mnie niesmaczne. :(

    OdpowiedzUsuń
  27. o łał! uwielbiam takie puddingi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealne weekendowe śniadanie, prawie jak deser :)

    OdpowiedzUsuń