piątek, 22 listopada 2013

330.

 Gofry owsiane z twarożkiem i pestkami granatu

14 komentarzy:

  1. że też nie napisałaś mi że masz granat! zjadłabym swojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hoho, gofry dzisiaj królują!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo chrupiąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to samo napisać :)
      I jeszcze ten chrupiący granat <3

      Usuń
  4. Taakie gofry! Rób mi porcję i zaraz u Ciebie będę! W sumie... kurcze, owsianych jeszcze o dziwo nigdy nie robiłam :o

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba na dniach zrobię owsiane :) z twarożkiem - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dzisiaj gofrowo na blogosferze ! :)
    Ten granat wygląda tam uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? widziałam dzisiaj gofry tylko u siebie i Sylwii

      Usuń
  7. Chyba czas, abym przypomniała sobie o gofrownicy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. owsiane? no jasne, że pycha ! wybuchowe, z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że pogodziłam się już z gofrownicą :P
    Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń