wtorek, 26 listopada 2013

334. Rozmrażamy owoce z Ash. (;

 Uprażona kasza jaglana z truskawkami i podprażonymi płatkami migdałów zalana ciepłym mlekiem

Szuflady w zamrażarce wypełnione po brzegi owocami i warzywami czekają na swoją kolej, aby zostały w końcu jakoś produktywnie wykorzystane(; Wczoraj do mojego tygodniowego wyjadania jaglanki przyłączyła się Ashtray i wysunęła z pomysłem zjedzenia wspólnego śniadania. Tak więc w nasz bodaj drugi wspólny poranek raczymy się naprawdę pocieszająco wypełnionymi miseczkami (;

18 komentarzy:

  1. Wspólne śniadanie i do tego takie smaczne, letnie, owocowe, czego chcieć więcej? :) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomnialas mi tym śniadaniem ciepłe lato :) dobrze jest mieć takie owocowe zapasy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dzięki Ash w ogóle przypomniałam sobie o kaszy jaglanej!:)
    Ale śniadanie takie czerwone, truskawkowe... wyjadanie letnich zapasów w listopadzie, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiesz...a gdzie moja jaglanka?:P
    chyba też zacznę opróżniać zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i tym właśnie sposobem przekonałam się, że to dobry pomysł, też będę musiała swoją zamrażalkę zwolnić trochę z truskawek ;) pycha śniadanko z takimi owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak skąpo wyjmuję te zapasy z zamrażarki, chciałabym, żeby jak najdłużej wysarczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty z Ash kusisz truskawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Achh, cudownie to wygląda! Muszę w końcu kupić kaszę jaglaną, bo nigdy jej nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie to dużo ładniej wygląda :P pysznie było, liczę na powtórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę wyciągnąć jakieś letnie owoce z zamrażalnika. Kusicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłyście mi tym wspólnym śniadaniem ochoty na jaglankę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, pycha, pycha :) Czekam na dalsze wariacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma truskawek, nawet w zamrażalce .. zjedzone.
    coś czuję, że tu będzie sporo jaglanych, przepysznych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  14. jedna z moich ulubionych wersji<3

    OdpowiedzUsuń
  15. truskawki.. ile ja już ich nie jadłam, tęsknię! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja swojej zamrażarki nie otwieram, bo jest tak wypakowana, że wszystko by się (na mnie biedną!) wysypało :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet rozmrożone letnie owoce są bardzo smaczne:)

    OdpowiedzUsuń