poniedziałek, 25 listopada 2013

333. Tydzień z kaszą jaglaną.

Uprażona kasza jaglana z awokado, migdałami, serkiem homogenizowanym i cynamonem

Był plan wzięcia udziału w akcji organizowanej przez Marysię, tj. owsianka na każdy dzień tygodnia, ale robiąc wczoraj małe porządki w szafce, wypatrzyłam zalegającą w czeluściach kaszę jaglaną- ponad 2 kilogramy (; ostatnimi czasy pokochałam ją jeszcze bardzie i w takim też razie przez najbliższy tydzień nie będę jadła jak większość z Was owsianki, a jaglankę. Może i będzie bez polotu, ale najbardziej mi ona ostatnio odpowiada w te chłodne i ponure poranki.

19 komentarzy:

  1. no i fajnie, jaglanka ciekawsza od owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie bardziej wolę jaglankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj też zaczęłam dzień od jaglanki, o której przypomniała mi Ash:)
    Zapomniałam, że ta kasza jest taka smaczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak! me gusta! potem obie będziemy miały masę pomysłów do wykorzystania. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham jaglankę <3 Rozpoczęcie nią dnia musi zapowiadać bardzo udany tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moooogę dołączyć? :> Ale od jutra, dziś już była polenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ;) Bardzo lubię jaglankę , szczególnie z takimi dodatkami !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam owsianki, ale jaglanki są równie smacznie i rozgrzewające na śniadanie :) także czekam na twoje smakowite inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łoo, "trochę" Ci się tej kaszy nazbierało xd :D
    Ja też ostatnimi czasami coraz bardziej zaczynam lubić tą kaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dwa kilo jaglanki? podziel się! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jaglanka to moja ulubiona kasza więc będę zaglądać do Ciebie z wielka ochotą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. to akcja dla mnie! u mnie jaglanka codziennie, jak nie na śniadanie, to w obiedzie się pojawia, albo w podwieczorku. praktycznie każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u mnie ;)
      kilka razy się podłączę, jeśli mogę ;)

      Usuń
  13. ważne, że smacznie podana! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio pokochałam jaglankę :) Rzeczywiście jest najlepsza na chłodne poranki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio codziennie u mnie jaglana, tylko, że częściej na obiad :D Uwielbiam ją! Z serkiem i cynamonem najlepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń