sobota, 5 stycznia 2013

88. To może żytnie leniwe z musem kaki?


 Leniwe pierogi żytnie z musem z kaki

Przepis: /1 porcja/
- 125g chudego twarogu
- 3 łyżki mąki żytniej razowej
- białko jajka
- miód

W miseczce rozdrabniamy twaróg, dodajemy białko i mąkę. Wykładamy na blat i formujemy kulę.
Z kuli zaś formujemy wałek, który delikatnie spłaszczymy palcami i nożem ukośnie tniemy pierożki.
W garnuszku gotujemy wodę (do niej dodałam miód) i delikatnie wkładamy pierożki (nie powinny się stykać). Kiedy wypłyną wyciągamy łyżką cedzakową.

20 komentarzy:

  1. Leniwe :D Świetne kluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne kluchy. w sam raz na leniwy poranek. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haaa, grunt, że zabawa była dobra! :D
    Kluseczki, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super te leniwe ,pychotka i to zdrowa ;D
    ja choćbym chciala to nie umiem długo spać maks. 9 godz. min. 6-7 ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi akurat udało się odespać wczoraj całe zmęczenie. Może i tobi edzisiaj się uda ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Było fajnie, to się liczy!
    A leniwe, mam na nie ochotę już parę miesięcy, szczególnie takie z dobrej mąki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. leniwe są pyszne :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuje przepis! Poczestujesz mnie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U wszystkich teraz leniwe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko, prosto, pyszne i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O takich leniwych jeszcze nie jadłam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Leniwe z musem kaki? Jak dla mnie brzmi pysznie ;) oj żeby tak u mnie nikogo nie było.. Ale nie, nie dadzą pospać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm razowe leniwe to musi być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Muszę zrobić, muszę zrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zjadłam je na obiad i były przepyszne. Dziękuję za przepis, zdecydowanie do powtórzenia! :)

    OdpowiedzUsuń