niedziela, 13 stycznia 2013

96. jajecznica z fetą



Jajecznica z serem feta, pomidorem, papryką zółtą, ogórkiem, kromka razowca,
zielona herbata

Po wczorajszej pobudce w obiad, dzisiaj musiał być odwet. Moim marzeniem było wstać o 6:30 w niedzielę oczywiście. W każdym razie na start postanowiłam zrobić jajecznicę, (kupiłam jajka!) a musiałam wykorzystać ser, który zalegał już jakiś czas w lodówce. Zrobiona na maśle, z dodatkiem mleka. Odpuściłam wszelakie dodatki, bo po co? Skoro feta raczy nas swoim konkretnym smakiem.
Wyszła naprawdę dobra, polecam jeżeli ktoś jeszcze nie miał okazji takowej jeść.
_
Jajka- jedno jajko pokrywa mniej więcej 10% dziennego zapotrzebowania na białko.Ponadto zawiera wszystkie kluczowe aminokwasy, których Twoje mięśnie potrzebują, żeby dojść do siebie po intensywnym wysiłku. Oprócz tego jajka zawierają cholinę - związek wpływający na poprawę pamięci; oraz luteinę - pigment istotny dla zdrowych oczu. Wybierając jajka wzbogacone o kwasy omega-3, zapewnisz swojemu organizmowi dawkę zdrowych tłuszczów.
Chleb pełnoziarnisty- Wybierając chleb pełnoziarnisty, o 38% zmniejszysz ryzyko wystąpienia syndromu metabolicznego, który charakteryzuje się nadwagą (tłuszcz gromadzi się w okolicach brzucha), niskim poziomem dobrego cholesterolu oraz wysokim ciśnieniem krwi. Wszystkie te czynniki zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia chorób serca i nowotworów.

24 komentarze:

  1. Ile czasu minęło odkąd jadłam taką jajecznicę, muszę przypomnieć sobie jej smak.
    Lubię tą piosenkę (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajecznica z fetą? Nigdy nie jadłam. Podsunęłaś naprawdę świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam że jest to rewelacyjna jajecznica:)pyszną fetę z Lidla mam więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenia :) uwielbiam coldplay <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, coldplay, uwielbiam ten zespół !!! <3
    a jajecznica z fetą to świetny pomysł, musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, feta w jajecznicy? ciekawe. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm, jajka uwielbiam, a jajecznicy z żadnym serem nigdy nie próbowałam - akurat mam fetę w lodówcę! A jak ją zrobiłaś, dorzuciłaś fetę do smażenia?
    I bardzo mi się podoba ten tekst na końcu o wartościach odżywczych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą piosenkę:) a jajecznica na śniadanie to bardzo dobry pomysł, chociaż w takim wydaniu jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe :) + Coldplay, no, no, no :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jajecznica z fetą? fete uwielbiam ale w takim połączeniu jeszcze nie próbowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam kiedyś, bardzo mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm jajecznica i smaczny ,zdrowy chlebek , podoba mi się to ,dawno tak nie jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieki nie jadłam fety. Mam ewidentnie braki jeśli chodzi o ten ser. Muszę kupić, bo ta jajecznica pewnie była zabójczo pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta piosenka mi się kojarzy z wakacjami... :P
    jajecznica z fetą fajnie wygląda :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam jajka, chyba nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten utwór jest świetny :)
    jajecznica jest dobra na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie próbowałam jajecznicy z fetą, czas to zmienić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny pomysł, muszę wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nie jadłam takiego połączenia :) skusze się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio jajecznice jadam dosć często. Idealna na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jadałam różne naleśniki i omlety ale z fetą jeszcze nigdy nie widziałam...
    interesujący pomysł dla fetożerców ;) i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń