piątek, 3 maja 2013

187. Brownie w miseczce

...które za nic w świecie nie chciało dać się sfotografować :) więc stwierdziłam, że walczyć nie będę, bo tak mocno prosiło się o zjedzenie.

Owsianka* z kakao, jabłkiem i cukinią; skruszona kostka gorzkiej czekolady
*(Płatki owsiane, orkiszowe, żytnie, otręby pszenne)

A tak swoją drogą to wczoraj wieczorem przysiadłam do komputera z myślą, że w końcu jakoś konkretnie zmienię wystrój bloga. W rezultacie szybko skończyło się (jedynie) na zmianie czcionki w tytule. Cóż, moja kreatywność nie zna czasami granic.

35 komentarzy:

  1. Ale super wygląda! Mega czekoladowo, mega smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, istne brownie w miseczce, faktycznie! Wyobrażam już sobie tą słodką, czekoladową 'lepkość'... <3
    Ale ładnie zmieniłaś, co z tego, że mało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianki z cukinią są po prostu przepyszne, nieważne, jak wyglądają. Liczy się ten smak miseczkowego brownie, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam owsiankę w tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka gęęęsta *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. to miseczkowe brownie mnie woła do siebie! znowu mnie kusisz :D ech, Ty niedobraaa! ;*
    "coś bym zmieniła, ale nie wiem co, nie wiem jak" - haha, skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czekoladoza! *.* meega!

    rozumiem bóle szablonowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne miseczkowe brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne , czytam brownie w miseczce i aż mi ślinka cieknie - boska owsianka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska.

    Też miałam problem z szablonem.. Cały tydzień zmian chodziła mi po głowie i chyba w końcu osiągnęłam to, co chciałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dzisiaj podobne śniadanko :3 tyle że kaszka kakaowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. co ty chcesz zmieniać, ładnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam owsianki z cukinią. A obecna czczionka w nagłówku mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dało się sfotografować? Wydaje mi się, że wypadło całkiem okey, wygląda super smacznie i czekoladowo... <3

    OdpowiedzUsuń
  16. no, prawie nieświadomie zjadłyśmy wirtualnie wspólne śniadanie! (;

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami zmiany są potrzebne a czasami nie ma co się za nie zabierać bo dobrze jest tak, jak jest. Smaczności tutaj u Ciebie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej ; ) Świetnie pewnie smakuje ; ) Obserwuję ; )
    Ładny Blog ♥ . Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się teraz głodna zrobiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a gdzie tam nie dało... Na zdjęciu prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie jedna z lepszych wersji owsianki, jak nie najlepsza. Musiała smakować genialnie!
    A nowa czcionka bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda tak czekoladowo, że mam na nią ochotę.! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja kocham czekoladę! ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. bomba!
    ale to musiało pysznie smakować!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że to chyba najlepsza wersja owsianki z cukinią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Owsianki z cukinią to jeden z moich ulubionych, ale z kakao jeszcze nie jadłam. Wogóle nigdy nie jadłam kakaowej owsianki... Mimo, że mówisz, że ciężko się ją fotografowało - wygląda obłędnie. A wiesz, to ciekawe dlaczego niektóre dania nie chcą dać się sfotografować... ;)
    Ja bym bardzo chciała zmienić wystrój bloga, ale po prostu nie umiem. Nie umiem zrobić swojej tapety (tej na samej górze), ani prawie nic od tych klasycznych zmian które daje blogspot. U Ciebie i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ochotę właśnie na coś takiego mocno kakaowego <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie wygląda ta owsianka ;) jak jakaś babeczka czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kobieto! Informuję Cię, że kiedyś zawitam u Ciebie i życzę sobie śniadania Twojej roboty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. heh, ja już się wiele razy zabierałam za remont bloga, ale moje umiejętności mnie powstrzymywały ;)

    Taka owsianka jest przepyszna! Robię taką na dniach, ale jeszcze z dodatkiem budyniu czekoladowego. Ciekawe czy wyjdzie jeszcze lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chodzi za mną ta owsianka :)
    Uwielbiam kakaowe, muszę dodać jeszcze te dodatki i mmmm... czuję, że to pyszna kompozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  32. *_*
    Jak ona wygląda!. Chcę, chcę i chcę!

    OdpowiedzUsuń