piątek, 26 października 2012

szybki dietetyczny makaron z groszkiem

a co robisz kiedy wracasz do domu styrana po całym dniu w szkole,
w lodówce właściwie nie ma nic co by zaspokoiło Twój apetyt,
a w brzuszku okropnie burczy,
domaga się on makaronu
...?

Makaron uwielbiam pod każdą postacią :) od ponad roku sięgam tylko po ten pełnoziarnisty, żytni, orkiszowy, a kształt właściwie mnie nie obchodzi.
Każdy z Nas dobrze wie, że makaron to przede wszystkim ,,szybki obiad", bo gotowanie al'dente zajmuje ok 10 minut.
Z racji, że ostatnio nie współgram z kuchnią, za dużo składników nie miałam, więc zrobiłam takie byle co :)



Potrzebujemy: 

- makaron orkiszowy
- mrożony groszek
- marchewkę
- mięsko 
- jogurt naturalny

Makaron gotujemy (al'dente). Mięsko, marchewkę i groszek również. Wszystko mieszamy. 
Jeśli nie lubicie takiego suchego jedzenia, tak jak ja mieszacie z jogurtem naturalnym.




2 komentarze:

  1. Lekki, smaczny obiad :) Ja wolę nieco mniej lżejsze sosy do makaronu, ale to chyba dlatego, że nie są one w zamiarze dietetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, marchewkę z groszkiem uwielbiam!:))

    OdpowiedzUsuń